1) Jaký rozsah kroků DEVOTRACK pokrývá?
DEVOTRACK podporuje tým developera od Rezervace po Předání jednotky (bytu/domu/pozemku), a následných kroků na katastru nemovitostí.
2) Je potřeba něco instalovat v IT prostředí zákazníka?
DEVOTRACK je cloudová aplikace, není potřeba instalovat na servery zákazníka ani na koncové stanice uživatelů. Pro užívání aplikace je potřeba pouze přístup k internetu a webový prohlížeč.
3) Jak DEVOTRACK komunikuje s ostatními systémy, které ve firmě používáme?
DEVOTRACK je integrován s o365 kalendářem. Uživatelé o365 nepotřebují zadávat heslo do Devotrack, přihlašují se přes SSO. Podobně může být integrován do prostředí Google. Devotrack je připraven na komunikaci s Vaším účetním systémem, případně CRM.
4) Jak probíhá implementace?
V případě požadavku Vám upravíme procesní flow na míru. Pro plnou funkčnost je potřeba zajistit přenos dat z Vašeho účetního systému. V případě pouze drobných změn je start aplikace otázkou několika týdnů.
5) Podporuje aplikace práci na mobilních zařízeních?
DEVOTRACK je designovaný jak pro notebooky, tak pro moblní zařízení. V obou případech je potřeba používat aktuální verze webových prohlížečů.