FAQ's

1) Jaký rozsah kroků DEVOTRACK pokrývá?

DEVOTRACK podporuje tým developera od Rezervace po Předání jednotky (bytu/domu/pozemku), a následných kroků na katastru nemovitostí.

2) Je potřeba něco instalovat v IT prostředí zákazníka?

DEVOTRACK je cloudová aplikace, není potřeba instalovat na servery zákazníka ani na koncové stanice uživatelů. Pro užívání aplikace je potřeba pouze přístup k internetu a webový prohlížeč.

3) Jak DEVOTRACK komunikuje s ostatními systémy, které ve firmě používáme?

DEVOTRACK je integrován s o365 kalendářem. Uživatelé o365 nepotřebují zadávat heslo do Devotrack, přihlašují se přes SSO. Podobně může být integrován do prostředí Google. Devotrack je připraven na komunikaci s Vaším účetním systémem, případně CRM.

4) Jak probíhá implementace?

V případě požadavku Vám upravíme procesní flow na míru. Pro plnou funkčnost je potřeba zajistit přenos dat z Vašeho účetního systému. V případě pouze drobných změn je start aplikace otázkou několika týdnů.

5) Podporuje aplikace práci na mobilních zařízeních?

DEVOTRACK je designovaný jak pro notebooky, tak pro moblní zařízení. V obou případech je potřeba používat aktuální verze webových prohlížečů.

Zanechte své údaje a my Vám ukážeme, co Devotrack umí

Vámi poskytnuté kontaktní údaje použijeme k tomu, abychom se s Vámi spojili. Údaje nepředáváme třetím stranám. Pokud Vám budeme chtít zasílat aktuální informace, ověříme si, že o ně máte zájem. Své údaje máte plně pod kontrolou, pokud nás požádáte, údaje smažeme.

* povinná pole