Hlavní funkce

Generování e-mailů

Komunikace na klienta je generována z připravených šablon, automaticky doplněných o specifické údaje o klientovi a jednotce. Data z kalendáře se přenášejí do pozvánek, částky po splatnosti se propisují do upomínek.

Správa dokumentů

Smlouvy a protokoly k danému obchodu jsou viditelné u konkrétní jednotky. Jednotlivé verze dokumentů jsou odlišeny.

Automatická kontrola plateb

Devotrack získává informace z účetního systému o příchozích platbách. Automaticky posune zpracování obchodu do dalšího kroku. V případě zpoždění platby generuje upomínku.

Záznam všech aktivit

Veškerá historie práce na prodávané jednotce je chronologicky zaznamenána v detailu jednotky, včetně řešitele, termínu, výsledku aktivity a poznámek.

Synchronizovaný kalendář

Všechny pozvánky a schůzky s klienty jsou plánovány do kalendáře integrovaného s běžným pracovním kalendářem členů týmu.

Hodila by se Vám funkce, kterou tady nevidíte?

Zanechte kontakt a probereme to osobně.

Zanechte nám své údaje, abychom se s Vámi mohli spojit

Vámi poskytnuté kontaktní údaje použijeme k tomu, abychom se s Vámi spojili. Údaje nepředáváme třetím stranám. Pokud Vám budeme chtít zasílat aktuální informace, ověříme si, že o ně máte zájem. Své údaje máte plně pod kontrolou, pokud nás požádáte, údaje smažeme.

* povinná pole